Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΡΥΦΕΣ

Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΡΥΦΕΣ


Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Ένιωσα Βαθιά Μέσα Μου Την Ευτυχία Να Μεγαλώνει Με Αργή Κίνηση,Σαν Γιγάντιο Κύμα Που Σπάει Στην Ακτή,Να Ετοιμάζεται Να Χτυπήσει Νικήτρια Το Μέλλον ΜΟΥ!


Al Jazeera English: Live Stream


ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ :

http://english.aljazeera.net/watch_now/



ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ





























Συναυλία Οικονομικής Ενίσχυσης,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 04/02/2011,Πολυτεχνείο

Θεσσαλονίκη, Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011, 21:00μ.μ

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Άθλιες συνθήκες καταγγέλουν οι μετανάστες



Την Κυριακή 23 Ιανουαρίου, έφτασαν στο λιμάνι του Πειραιά 300 μετανάστες εργάτες από την Κρήτη για να ξεκινήσουν πανελλαδική απεργία πείνας.

Την ίδια μέρα 50 από τους 300 μετανάστες φτάνουν στο Εργατικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης με σκοπό να συμμετέχουν και αυτοί στην απεργία πείνας.

Διεκδικούν τη νομιμοποίηση όλων των μεταναστών/τριών, ίσα πολιτικά-κοινωνικά δικαιώματα όπως και υποχρεώσεις με τους έλληνες και τις ελληνίδες εργαζόμενους/εργαζόμενες.
Οι απεργοί μετανάστες στην Αθήνα έχουν εγκατασταθεί στο νέο κτίριο της Νομικής που ακόμα δεν χρησιμοποιείται για πανεπιστημιακούς σκοπούς. Η απάντηση της κοσμητείας, είναι κλείσιμο της σχολής παρά την αντίθετη τοποθέτηση του Δ.Σ. του Φοιτητικού Συλλόγου, που με απόφασή του υποστηρίζει τους μετανάστες.





Σε πιο δραστικά μέτρα περνά το κράτος ζητώντας την άρση ασύλου στη Νομική, ενώ ήδη από την πρώτη μέρα τα μμε κατασυκοφαντούν τον αγώνα τους παραπληροφορούν, και σε συνεργασία με τις πρυτανικές αρχές, επιτίθενται στο δικαίωμα των μεταναστών να διεκδικήσουν με τον τρόπο που αυτοί επιλέγουν τα δικαιώματά τους.

Το εργατικό κίνημα έχει απαιτήσει από χρόνια ίσα δικαιώματα, ελευθερίες, αμοιβές και υποχρεώσεις για όλους τους εργαζόμενους ντόπιους και μετανάστες.
Αντί αυτού, ο υπουργός ναυαγίων Παπουτσής αναγγέλει φράχτες στα σύνορα.



Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Το Δόγμα του Σοκ (The Shock Doctrine)...

...Της καναδέζας δημοσιογράφου, Naomi Klein, είναι ένα από τα εξαιρετικά επίκαιρα βιβλία, που μάς βοηθούν να κατανοήσουμε την ιστορία των ημερών μας εν τη γενέσει της.

Πρόκειται για μια ανατριχιαστική περιγραφή τής νέας παγκόσμιας τάξης, την οποία οικοδομεί ένας καπιταλισμός ευρισκόμενος σε κατάσταση αμόκ. Ο «καπιταλισμός τής καταστροφής» (όπως τον κατονομάζει εύστοχα η συγγραφέας) δεν είναι τίποτα άλλο από τον σύγχρονο οικονομικό νεοφιλελευθερισμό: μια αναβίωση τού πιο ωμού και αδηφάγου οικονομικού φιλελευθερισμού τής πρώιμης καπιταλιστικής εποχής, ο οποίος για λίγες δεκαετίες είχε (αυτο)μετριαστεί (βλ. «κοινωνικό κράτος»), λόγω τού φόβου, που προκάλεσε στις άρχουσες αστικές τάξεις τού πλανήτη η οικονομική κρίση τού 1929. Ωστόσο, από τη δεκαετία τού 1970, οι ιδέες των νεοφιλελεύθερων -και στενά σχετιζομένων με το φασισμό- οικονομολόγων, (όπως οι Φρίντμαν, Φον Χάγεκ, Φον Μίσες κ.ά.), άρχισαν να κερδίζουν έδαφος στα εθνικά και διεθνή εξουσιαστικά κέντρα λήψης αποφάσεων.

Σε αυτή την συναρπαστική (και υπερπλήρη στοιχείων) εναλλακτική εξιστόρηση τής επικρατούσας ιδεολογίας τής εποχής μας, τής οικονομικής «επανάστασης» των «ελεύθερων» αγορών, η Ναόμι Κλάιν αμφισβητεί τον προπαγανδιστικό μύθο, ότι η παγκόσμια νίκη τής νεοφιλελεύθερης λαίλαπας υπήρξε ειρηνική. Καταδεικνύει, ότι από τη Χιλή τού 1973 μέχρι το σημερινό Ιράκ, οι νεοφιλελεύθεροι -και νεοφασίστες- οικονομολόγοι εκμεταλλεύτηκαν επανειλημμένα τη βία και μια σειρά από τρομακτικά σοκ, για να επιβάλουν τις «εθνοσωτήριες» πολιτικές τους. Καταδεικνύει επίσης την υποκρισία τους, αφού, παρά την διατυμπανιζόμενη απέχθειά τους για τον δημόσιο τομέα, διετέλεσαν κρατικοδίαιτοι και υπερυψηλόμισθοι σύμβουλοι, σχεδόν όλων των δικτατοριών, που εμφανίστηκαν στον πλανήτη από τη δεκαετία τού 1960 και μετά.

Αποκαλύπτει την ομοιότητα ανάμεσα στις ανακριτικές τεχνικές τής C.I.A. και στις εκβιαστικές μεθοδεύσεις τής Παγκόσμιας Τράπεζας και τού Δ.Ν.Τ., στην προσπάθειά τους να επιβάλουν τον καπιταλισμό τής καταστροφής σε ολόκληρο τον κόσμο, ακόμα και σε «δημοκρατικές» χώρες.

Κατά βάθος ο νεοφιλελευθερισμός μοιάζει εντυπωσιακά με έναν παλιμπαιδισμό τού προχωρημένου καπιταλισμού. Έναν καπιταλισμό στα πρόθυρα τής υστερίας, ο οποίος έχει πλέον προσκρούσει στα οικονομικά, κοινωνικά, ιδεολογικά και περιβαλλοντικά του όρια και ο οποίος έχει αρχίσει ήδη να τρώει τις σάρκες του (βλ. υπονόμευση τού λεγόμενου «κοινωνικού κράτους») εις αναζήτησιν νέων «αγορών». Και όπως συμβαίνει συνήθως με τις παιδικές αρρώστειες, έτσι κι αυτή είναι πολύ επικίνδυνη, όταν την περνάει κάποιος σε μεγάλη ηλικία.

Θεωρούμε, ότι το βιβλίο είναι απαραίτητο για τον έλληνα αναγνώστη, αφού τα περισσότερα από όσα αναφέρει σχετίζονται εμφανώς με την κοινωνική και πολιτική κατάσταση στην -ανομολόγητα- πτωχευμένη Ελλάδα.

Θεόδωρος Λαμπρόπουλος

http://thenetwar.com/2011/01/the-shock-d
octrine-2009-to-dogma-tou-sok/



Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ - Όμιλος Φίλων Αστυνομίας


Απόσπασμα από την ραδιοφωνική εκπομπή "Ελληνοφρένεια" στις 25/01/2011.
Φυσικά με τον μοναδικό και απολαυστικότατο "Αποστόλη"!!!





από : therionth2757

Μετανάστες μέσα από τη νομική


Απόσπασμα από τη συνέντευξη Τύπου που έδωσαν...



ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ
ΕΡΓΑΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ


Αυτοδιαχειριζόμενο ΛΑΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ στα ΓΙΑΝΝΕΝΑ κάθε Πέμπτη



Πλατεία Νεομάρτυρος Ιωάνννη 5 , Απέναντι απο το Δημοτικό Ωδείο


Από την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου και ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ

Εκδήλωση Αλληλεγγύης στον Αγώνα των Κατοίκων της Κερατέας

2η ΜΕΡΑ ΑΓΩΝΑ - 2η ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ

Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΣ - Κοινωνικός Χώρος για την Ελευθερία


Το Σάββατο 29 Ιανουαρίου στις 20.30 η Θεατρικη Σκηνη Πρεβεζας παρουσιαζει την κωµωδία του Α. Τσέχωφ "Η Αρκούδα" στον 2ο όροφο του Μικρόπολις.


Η Αρκούδα

Πρώτο ανέβασµα: ∆εκέµβριος 2009 Πρέβεζα
Παραστάσεις σε: Θεσπρωτικό Πρεβέζης, Κοµοτηνή, Λευκάδα, Πρέβεζα

Μετάφραση Λυκ. Καλλέργη
Σκηνοθεσία Κ.Καζούκας

∆ιανοµή
Σµιρνώφ: Ραφαήλ Στεργίου
Πόποβα: ∆ήµητρα ∆ρόσου
Λουκάς: Γιάννης Ντάρας
Υπηρέτρια: Χρυσή Σπυράκου
Σχεδιασµός κοστουµιών, αφίσας, προγράµµατος, Επιµέλεια µουσικής:
Άννυ Βλαχοπούλου
Κατασκευή Κοστουµιών:
Ναταλία Ζέκιου

Υπόθεση

Κλεισµένη στην αγροικία της, η νεαρή χήρα Ελένα Ιβάνοβα Πόποβα, βρίσκεται σε βαθύ πένθος για τον από µήνες θάνατο του άνδρα της, κτηµατία Νικολάι Μιχαήλοβιτς. Παρά τις συµβουλές της Ναστάζια και του Λουκά, των κοντινών της υπηρετών, η Πόποβα είναι απαρηγόρητη και αµετάπειστη. Όµως, η αναπάντεχη εισβολή του απόστρατου λοχαγού και κτηµατία Γκριγκόρι Στεπάνοβιτς Σµιρνόφ, διαταράσσει την πένθιµη ατµόσφαιρα του σπιτιού αλλά και τα πιστεύω των ενοίκων του.

---------------------------------------------------------------------------------

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Της Μουσικής Ομάδας του ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΣ





Σε αυτό το εργαστήρι μουσικής τεχνολογίας, θα μάθουμε να κάνουμε μια μουσική παραγωγή με υπολογιστή από το Α μέχρι το Ω, δηλαδή από τη στιγμή που η μουσική ιδέα υπάρχει μέσα στο μυαλό μας ή γραμμένη στο χαρτί, μέχρι τη στιγμή που τη βάζουμε σε ένα CD η την μετατρέπουμε σε mp3 για να την παρουσιάσουμε ως ολοκληρωμένη δουλειά.

- Θα μάθουμε να ηχογραφούμε οποιοδήποτε όργανο, είτε ακουστικό είτε ηλεκτρικό, και να προγραμματίζουμε MIDI ώστε να έχουμε περισσότερους ήχους στη διάθεση μας, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ένα sampler έγχορδου η ένα synthesizer για πιο ηλεκτρονικούς ήχους.

- Θα μάθουμε να επεξεργαζόμαστε αυτές τις ηχογραφήσεις και να αλλάζουμε βασικά χαρακτηριστικά τους, όπως η ένταση, το τέμπο, η διάρκεια, η συχνότητα, κτλ.

- Θα μάθουμε επίσης τη δημιουργική χρήση effects για να αλλάξουμε το χαρακτήρα των ήχων: equalisers (EQ), compressors, noise gates, delays, reverbs, κτλ.

- Τέλος θα μάθουμε να κάνουμε την τελική μίξη όλων των καναλιών, προσέχοντας ώστε κάθε ήχος να έχει το χώρο που του αντιστοιχεί, και να κάνουμε mastering, δηλαδή να δημιουργούμε το τελικό αρχείο ήχου για να προωθήσουμε το κομμάτι μας.

Τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε είναι δυο τύπων: προγράμματα επεξεργασίας ήχου (Soundforge) και προγράμματα sequencing (Cubase).

Στα δυο πρώτα μαθήματα, σαν εισαγωγή, θα μιλήσουμε για τις γενικές ιδιότητες του ήχου (ακουστική) και για την διαδικασία ψηφιοποίησης του. Θα δούμε επίσης τι υλικά χρειαζόμαστε (υπολογιστές, προγράμματα, κάρτες ήχου) και πως να τα στήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Το εργαστήρι απευθύνεται σε αρχάριους, αλλά θα είναι εντατικό, δηλαδή θα χρειαστεί κάποιες ώρες δουλειάς στο σπίτι.

Θα συναντιόμαστε κάθε Τέταρτη στις 19:30 – 22:00 στην αίθουσα πολυμέσων στο 2ο όροφο του Μικρόπολις.

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΕΛΕΛΕΥ - "Γραικυλία"

Vaggelis Vekios (Drummer-composer)
Andri Vasiliadou (Lyrics)
Maria Panossian (Vocals-Piano-percussions-composer)
Christos Kapsalakis (Guitar-mpouzouki-mpaglama-tzoura-cpmposer)
Zoi Zioga (Bass)
Stathis Iwannou (Guitar)
Guest musiciens :
Marios Papadeas (Santuri)
Fotis Siotas (Violin)
Kostis Anagnostopoulos (Guitar)

http://www.myspace.com/elelefband






" Η χώρα μου η Γραικυλία
σχέσεις δεν έχει μ' ένδοξους προγόνους
μόνο με νάνους κι αλλήθωρους Μογγόλους
που σαλιαρίζουν με την εξουσία

Η χώρα μου η Γραικυλία
σκότωνε ήρωες και σκάλιζε αδριάντες
που τις προσκύναγε μετά με τους προδότες
δικτάτωρες και δημοκράτες

Στη χώρα μου τη Γραικυλία
μάθαινα άλλης χώρας ιστορία
που την διδάσκαν οι ψεύτες κι οι δασκάλοι
μια ιστορία που την είχαν γράψει άλλοι

Στο πεύκο και στο μάρμαρο κρυμμένο
μέσα σε μύθους της γιαγιάς μου παραμύθια
έψαχνα πάντα να βρω τις αρχές σου
πίσω από ήλιους τεχνητούς και δορυφόρους

Είχε θαφτεί με τρόπο η αλήθεια
κι έπρεπε να ματώσεις για να μάθεις
τα 'ξέραν όλα οι προστάτες κι οι προφήτες
σου μάθαινα το τρόπο να ξεχάσεις

Αυτή τη χώρα που τη λένε Γραικυλία
παλιότερα την λέγανε Ελλάδα
δεν έχει τίποτα από δόξα να θυμίζει
ο Εφιάλτης κάνει βόλτες στη λιακάδα "


Συλλογική κουζίνα στο Xanadu(ΞΑΝΘΗ) κάθε Τρίτη



Κυριακάτικο υποχρεωτικό οικογενειακό γεύμα;
Επαγγελματικό lunch break;
Fast food στο όρθιο;
Εργένικο κατεψυγμένο γεύμα επιβίωσης;
Πίτσες, μπύρες, champion league;
Το ταπεράκι της μαμάς;
Delivery από μαγειρείο;
Και coca cola που πάει με όλα….

Αυτοί είναι κάποιοι από τους τρόπους που μάλλον συνηθίζουμε να τρώμε στις μέρες μας. Ή σε ελεύθερη μετάφραση οικογενειακές υποχρεώσεις, βιασύνη, συντηρητικά, μοναξιά, βαρεμάρα, έξοδα, αγγαρεία, εμπόρευμα, καθαρτικό…

Θα βγούμε για κανά τσίπουρο;
Θα βγούμε με τους συναδέλφους για φαγητό;
Δεν θα βγούμε γιατί η τάδε έχει γενέθλια και θα μας κάνει τραπέζι στο σπίτι της;
Θα βγούμε σε gourmet restaurant γιατί χουμε επέτειο;

Αυτοί είναι κάποιοι ακόμα από τους τρόπους που ίσως συνηθίζουμε να τρώμε στις μέρες μας. Ή σε ελεύθερη μετάφραση έξοδος για συντροφιά, παρέα, γιορτή, έξοδα, γευστική απόλαυση, εμπόρευμα…..

Στο Χanadu κάθε Τρίτη από τις 19.00 ως τις 12.00 περίπου, επιχειρείται ένας άλλος τρόπος φαγητού τον τελευταίο ένα χρόνο και λέγεται …συλλογική κουζίνα. Πρόκειται για μια προσπάθεια ανάδειξης της σημασίας και της χαράς του να τρώμε και να πίνουμε με άλλους ανθρώπους (ναι, και με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε), ανταλλάσσοντας σκέψεις, εμπειρίες και ιδέες, συζητώντας κι αλληλεπιδρώντας, ακόμα και τραγουδώντας ή χορεύοντας, έξω από το σπίτι και τα μαγαζιά και…χωρίς να μας σερβίρουν. Το πρόταγμα αυτού του εγχειρήματος είναι η κοινωνική συνεύρεση, μέσω του φαγητού, σε ένα πλαίσιο που δεν υπάρχουν σχέσεις οικονομικής εκμετάλλευσης (αφεντικά-υπάλληλοι-πελάτες), ούτε αναπαραγωγής κοινωνικών στερεοτύπων (π.χ. τα κορίτσια στην κουζίνα). Αντίθετα, ενθαρρύνεται η συλλογική συμμετοχή -που σημαίνει ότι μπορείς κι εσύ να μαγειρέψεις ή να βοηθήσεις την ερχόμενη Τρίτη- σε όλα τα στάδια που απαιτούνται για την απόλαυση της γαστρονομικής εμπειρίας: την από κοινού προετοιμασία με προμήθεια υλικών, την από κοινού καθαριότητα …κοινώς λάντζα, την ανταλλαγή γνώσεων και πολιτισμικών εμπειριών, όπως συνταγών κι ιστοριών, την προαιρετική οικονομική συνεισφορά, στην οποία ελπίζουμε για να μοιραστούμε τα έξοδα του χώρου.
Εν τέλει αυτό το εγχείρημα προσπαθεί να καλύψει την ανάγκη (μας) να βλέπουμε ότι μια άλλη καθημερινότητα, της οποίας ορίζουμε όλο και περισσότερες πτυχές, είναι εφικτή.

Διαχειριστική συνέλευση Xanadu


από : Xanadu

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ρεμπέτικο Καφενείο για την Οικονομική Ενίσχυση των φυλακισμένους,Δευτέρα 24/01/2011 στις 21.00μ.μ

Ακριβής τοποθεσία: κατάληψη Δέλτα,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΕ ΜΕΖΕΔΕΣ & ΡΕΜΠΕΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ

Άφιξη Απεργών Πείνας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 23/01/2011


"Άφιξη 50 μεταναστών - απεργών πείνας στη Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια της απεργίας πείνας 300 μεταναστών που ξεκινά στις 25-01-2011 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με αίτημα την άνευ όρων νομιμοποίηση ΟΛΩΝ των μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα"


Άφιξη Απεργών Πείνας στη Θεσσαλονίκη




"Άφιξη μεταναστών - απεργών πείνας στο λιμάνι του Πειραιά τα ξημερώματα της Κυριακής 23/01/2011, στα πλαίσια της απεργίας πείνας 300 μεταναστών που ξεκινά στις 25-01-2011 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με αίτημα την άνευ όρων νομιμοποίηση ΟΛΩΝ των μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα"

Άφιξη Απεργών Πείνας στον Πειραιά 23/01/2011



Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Βίντεο απο την εν ψυχρώ δολοφονία διαδηλωτή στα Τίρανα


Την παραίτηση της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Σαλί Μπερίσα ζήτησε για μία ακόμη φορά χθες η Σοσιαλιστική αντιπολίτευση της χώρας, που...
διοργάνωσε χθες μεγάλη διαδήλωση διαμαρτυρίας στο κέντρο των Τιράνων.

Ο ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος Εντι Ράμα απηύθυνε έκκληση παραίτησης στον κ. Μπερίσα, χαρακτηρίζοντας αναγκαία την κίνηση αυτή μετά τις αποκαλύψεις χρηματισμού του παραιτηθέντος πλέον αντιπροέδρου και πρώην υπουργού Οικονομίας της κυβέρνησης Μπερίσα, Ιλίρ Μέτα.

Παρά την ύπαρξη βίντεο που καταγράφει τον Μέτα να αποδέχεται χρηματικό ποσό ως παράνομη προμήθεια για την κατασκευή σταθμού παραγωγής ενέργειας, ο παραιτηθείς αντιπρόεδρος επέμεινε ότι το υλικό αυτό αποτελεί κατασκευή της αντιπολίτευσης.



Στο μεταξύ,σύμφωνα με τους γιατρούς του στρατιωτικού νοσοκομείου των Τιράνων, 4 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στην χθεσινή διαδήλωση και εκφράζονται φόβοι για άλλα θύματα μεταξύ των διαδηλωτών. Πάνω από 60 μέχρι στιγμής οι τραυματίες, μεταξύ των οποίων 10 αστυνομικοί.Οι διαδηλωτές καταγγέλουν πως η αστυνομία χρησιμοποίησε ελεύθερους σκοπευτές.Τα θύματα φέρουν θανάσιμα τραύματα από ίδιες σφαίρες και όπως προκύπτει πυροβολήθηκαν σχεδόν εξ' επαφής.



Τις τελευταίες ημέρες, η αντιπολίτευση έχει εντείνει τις εκκλήσεις για προκήρυξη πρόωρων εκλογών, κατηγορώντας την κυβέρνηση Μπερίσα για εκτεταμένη διαφθορά.Αφορμή υπήρξε η δημοσιοποίηση βίντεο, στο οποίο πρωταγωνιστούσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ιλίρ Μέτα, που ζητούσε από τον τότε υπουργό Οικονομίας, Ντρίταν Πρίφτι, να ακυρώσει δύο διαγωνισμούς για συμβόλαια εκμετάλλευσης ενός υδροηλεκτρικού σταθμού, ώστε να ευνοηθεί μια άλλη εταιρεία. Ο κ. Μέτα παραιτήθηκε έπειτα από τη δημοσιοποίηση του βίντεο.

22/01/2011 ΚΑΣΤΡΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

Μ.Α.Τ ΒΑΡΑΝΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ "ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ" ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ.

20/01/2011 ΚΟΖΑΝΗ





Φοιτητές των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων, καθώς και του ΤΕΙ, κάτοικοι των χωριών που πλήττονται άμεσα από την λειτουργία των εργοστασίων της ΔΕΗ, σύσσωμη η κοινότητα Βελβεντού που εναντιώνεται άμεσα στο σχέδιο Kαλλικράτης, αντιεξουσιαστές και αλληλέγγυος κόσμος βρίσκονται μπροστά στην κόκκινη ζώνη που έχουν δημιουργήσει οι μπάτσοι.


ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΩΝ με την ΕΛ.ΑΣ κατά την άφιξη του πρωθυπουργού






Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

ΕΠΟΧΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ


ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ το Σάββατο 22/01/2011 στις 20.00μ.μ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Άνοιξε την ντουλάπα σου και φέρε ότι δεν χρειάζεσαι...



...τo Σάββατο 22 Ιανουαρίου στις 12.00 στην πλατεία Κοτζιά
Εκεί θα μαζέψουμε sleeping bag, κουβέρτες, γάντια, κάλτσες, σκουφιά, κασκόλ, αδιάβροχα, νιτσεράδες, οτιδήποτε μπορεί να...
φανεί χρήσιμο και πρακτικό.
Επίσης πρέπει οπωσδήποτε να ‘ναι καθαρά και σιδερωμένα.
Ότι συγκεντρωθεί, η ομάδα Atenistas.Care θα το δώσει σε ανθρώπους που τα έχουν περισσότερο ανάγκη (αστέγους, άπορες οικογένειες) στην πόλη μας.

"Σεισάχθεια"


Ετυμολογία


Ο όρος είναι σύνθετος από τα αρχαία ελληνικά, από το "σείω" (ταρακουνώ) + "άχθος" (βάρος, χρέος). Ουσιαστικά σήμαινε την "αποτίναξη των βαρών".

Ισχύον καθεστώς πριν τη σεισάχθεια


Πριν την απαγόρευσή της από το Σόλωνα, στην Αθήνα ίσχυε ο θεσμός της υποδούλωσης για χρέη: ένας πολίτης που δεν μπορούσε να ξεπληρώσει το δανειστή του έχανε την ελευθερία του.

Νομοθεσία του Σόλωνα


Τα νομοθετικά μέτρα του Σόλωνα ήταν πολύ τολμηρά, αλλά και δραστικά. Βασίζονταν στην αρχή της δίκαιης ανισότητας και όχι της απόλυτης ισότητας, ενώ επιδίωκαν να αποτρέψουν την εμφύλια διαμάχη και τη διάλυση της πολιτικής κοινότητας της Αθήνας, διατηρώντας παράλληλα την κοινωνική διαστρωμάτωση και την προβολή αυτής της διαστρωμάτωσης στη νομή της εξουσίας.

Η σεισάχθεια εντασσόταν στα μέτρα επανόρθωσης που έλαβε ο Σόλων. Πιο συγκεκριμένα, καταργούνταν τα υφιστάμενα χρέη ιδιωτών προς ιδιώτες και προς το δημόσιο, καταργήθηκε ο δανεισμός με εγγύηση το "σώμα" (προσωπική ελευθερία) του δανειολήπτη και των μελών της οικογένειάς του, ενώ απελευθερώθηκαν και όσοι Αθηναίοι είχαν γίνει δούλοι λόγω χρεών στην ίδια την Αθήνα και επαναφέρθηκαν στην πόλη όσοι εν τω μεταξύ είχαν μεταπωληθεί στο εξωτερικό.

Είναι γνωστό ότι με τη "σεισάχθεια" ο Σόλων έδωσε τέλος στην εξάρτηση των φτωχών αγροτών στην Αττική. Εκείνο που δεν είναι γνωστό και παραμένει θέμα διαμάχης ανάμεσα στους ερευνητές είναι η διαδικασία που ακολούθησε προκειμένου να αποκαταστήσει όσους είχαν πέσει θύματα της αυθαιρεσίας των πλουσίων, ακριβώς γιατί δεν υπήρχαν γραπτές διατάξεις (αυτό άλλωστε λέει και ο Σόλων σε ένα από τα ποιήματά του). Το μέτρο άλλοτε συνδέεται με τους εκτημόρους, τους εξαρτημένους αγρότες που καλλιεργούσαν τη γη των προνομιούχων με τη συμφωνία να τους δίνουν το 1/6 της παραγωγής αντί ενοικίου, ενώ άλλοτε με όλους όσους είχαν δανειστεί και καλλιεργούσαν την γη των πλουσίων και ισχυρών με ενέχυρο την προσωπική τους ελευθερία.

Η σεισάχθεια δημιουργήθηκε όχι για να καταργήσει τη δουλεία, αλλά για να απελευθερώσει τους δούλους από χρέος.Οι μεταρρυθμίσεις του Σόλωνα άφηναν δύο εξαιρέσεις: ο κηδεμόνας άγαμης γυναίκας που είχε χάσει την παρθενία της είχε το δικαίωμα να την πουλήσει για δούλη, και ένας πολίτης μπορούσε να αφήσει έκθετο ένα ανεπιθύμητο νεογέννητο


από : ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ (Η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

-Απαλλαγμένος από κάθε ηθική- Arthur Rimbaud



"Απαλλαγμένος από κάθε ηθική

επιστρέφω στη γη να επιτελέσω ένα καθήκον.

Να γίνω ένα με τη σκληρή πραγματικότητα.

Πλάνη;;; Μπορεί...

Η εποχή που ανατέλλει είναι αμείλικτη.

Εγώ, πάντως, μπορώ να πω, ότι νίκησα∙

σβήστηκαν όλες οι απαίσιες αναμνήσεις.

Πρέπει να είσαι, οπωσδήποτε, στο πνεύμα της εποχής.

Τέρμα οι ευλογίες και τα ευλογητάρια∙

κράτα το κερδισμένο έδαφος.

Το πρόσωπό μου, ρούφηξε το ξεραμένο αίμα.

Πίσω μου, το τίποτα...

Ααα!!!

Μόνο, ένα...Άθλιο δεντράκι...

Οι αγώνες του πνεύματος είναι εξίσου άγριοι με τους

πολέμους των ανθρώπων.

Και είμαστε μόνο, στην αρχή...

Αγαπημένο χέρι(;)

τί να πω γι' αυτό...

Γελάω! Μπορώ να γελάω με τις παλιές μου, ερωτικές απογοητεύσεις.

Εκεί κάτω, αντίκρισα, την κόλαση των γυναικών και

δικαιούμαι να συλλάβω την...Αλήθεια,

σε μια ψυχή

και ένα σώμα.

Πρέπει να είσαι, οπωσδήποτε, στο πνεύμα της εποχής.

Θα συνηθίσω...

Θα συνηθίσω...

Θα συνηθίσω... "


ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ (την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)

----------------------------------------
O Αρθούρος Ρεμπώ (Arthur Rimbaud, [aʀ'tyʀ ʀɛ̃'bo], πλήρες όνομα Ζαν-Νικολά-Αρτύρ Ρεμπό, 20 Οκτωβρίου 1854 - 10 Νοεμβρίου 1891) ήταν Γάλλος ποιητής. Θεωρείται ένας από τους μείζονες εκπροσώπους του συμβολισμού, με σημαντική επίδραση στη μοντέρνα ποίηση, παρά το γεγονός πως εγκατέλειψε οριστικά τη λογοτεχνία στην ηλικία των είκοσι ετών. Από το σύνολο του έργου του ξεχωρίζουν οι ποιητικές συλλογές Εκλάμψεις και Μια Εποχή στην Κόλαση. Η τελευταία υπήρξε το μοναδικό βιβλίο του Ρεμπώ που δημοσιεύτηκε κατόπιν επιθυμίας και ενεργειών του ίδιου, ενώ σημαντικό μέρος των ποιημάτων του δημοσιεύτηκαν ενόσω ήταν εν ζωή αλλά χωρίς τη συγκατάθεσή του ή εν αγνοία του.

Γεννήθηκε στη Γαλλική αγροτική πόλη Σαρλβίλ των Αρδεννών, όπου έζησε τα νεανικά του χρόνια, πριν ξεκινήσει η πολύχρονη περιπλάνηση του σε πολυάριθμες πόλεις της Ευρώπης. Στη διάρκεια του πολυτάραχου βίου του ταξίδεψε σε δεκατρείς διαφορετικές χώρες και έζησε ως επαίτης, μισθοφόρος, εργάτης, παιδαγωγός και ναυτικός, παράλληλα με τη συγγραφική δραστηριότητα. Στα τελευταία χρόνια της ζωής του, έχοντας ήδη εγκαταλείψει την ποίηση, περιπλανήθηκε στην βορειοανατολική Αφρική όπου εργάστηκε ως έμπορος και εξερευνητής, την ίδια περίοδο που άρχισε να αναγνωρίζεται το ποιητικό έργο του μεταξύ των λογοτεχνικών κύκλων του Παρισιού.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ

Προκλητικοί Ναζιστικοί χαιρετισμοί μέσα στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας! ή αλλιώς εκεί που η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ!

Ο δημοτικός σύμβουλος Νίκος Μιχαλολιάκος, ο οποίος έδειξε τις προθέσεις του «με το καλημέρα» κυκλοφορώντας στο δημαρχείο με 8 μπράβους.



Η Θεατρική «παράσταση» του φασιστοειδούς κορυφώθηκε στο διάλειμμα που έκανε για πέντε λεπτά το προεδρείο ύστερα από τετράωρη συζήτηση για το θέμα των συμβασιούχων. Θα ακολουθούσε διάλογος για τα όσα συνέβησαν το περασμένο Σάββατο, όταν η Χρυσή Αυγή εμπόδισε ουσιαστικά αντιρατσιστική συναυλία στην πλατεία Αγίου Παντελεήμονα. Τότε ο επίδοξος φίρερ δήλωσε ότι αποχωρεί και ότι «οι κάτοικοι θα είναι εκεί όποτε οργανωθεί ξανά συναυλία», αλλά όταν του ζήτησαν να παραμείνει και μίλησε ο Π. Κωνσταντίνου (ΑΝΤΑΡΣΥΑ) -κεντρικός οργανωτής της συναυλίας- σήκωσε δύο φορές το χέρι ψηλά χαιρετώντας ναζιστικά, υπομειδιώντας και θυμίζοντας ότι εκπροσωπεί 11.000 Ελληνες και όχι Πακιστανούς. Την ενέργεια καταδίκασαν αργότερα όλες οι παρατάξεις.


Κατάληψη Terra Incognita - Κύκλος προβολών στην κατάληψη


Από αυτή την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου, και για κάθε Πέμπτη έως και τις 24 Μαρτίου (εκτός απ’ την 24-02), στον χώρο της κατάληψη terra incognita, θα πραγματοποιούνται οι παρακάτω προβολές

Σκοπός μας είναι, στο πλαίσιο της αυτομόρφωσης (μέσα από αυτοοργανωμένες κυρίως παραγωγές), να αναδείξουμε την σημασία της ιστορίας όχι σαν μια στείρα διαδικασία που κάνει κύκλους γενικά και αόριστα. Αυτή η παραδοχή θα οδηγούσε άλλωστε σε μια “Ιστορία-Κανόνα”. Θα καθιστούσε έτσι κάθε μελλοντική αντίσταση μια μάταιη κίνηση καταδικασμένη να αποτύχει.

Για εμάς η ιστορία και η γνώση της είναι ένα κουβάρι δυναμικών. Είναι η γνώση της αυτή που μας δίνει εφόδια. Η συνεχής επεξεργασία των δεδομένων που αντλούμε και η προβολή τους στο παρελθόν στο παρόν και στο μέλλον είναι η ουσία που κάνει τελικά το ζουμί της ιστορίας “ά-χρονο” και κατεπέκταση όπλο.

Όπλο ενάντια στη μνήμη-μνημόσυνο, για την έξοδο απ’ το λήθαργο.


Επίσης θα λειτουργεί αυτοδιαχειριζόμενο μπαρ για την οικονομική ενίσχυση της κατάληψης

Cyclown_Circus

Περιγραφή

Ταξιδεύουν μόνο με ποδήλατα. Είναι ταλαντούχοι μουσικοί και ακροβάτες. Αν και θα μπορούσαν να είχαν κάνει μια λαμπρή καριέρα στην show business επέλεξαν να γυρίζουν από ήπειρο σε ήπειρο, από χώρα σε χώρα και από πόλη σε πόλη δίνοντας υπαίθριες παραστάσεις. Στο διάβα τους παρασύρουν και άλλους που θα ήθελαν να ζήσουν την εμπειρία τους. Είναι Οι "Cyclown Circus". Η ταινία τους ακολουθεί στις παραστάσεις τους σε πάρκα , πλατείες και σχολεία, και συνομιλεί μαζί τους για τις απόψεις τους, τις εμπειρίες τους, τη φιλοσοφία τους.

Ένα ερασιτεχνικό ντοκιμαντέρ γυρισμένο στα Χανιά με μιά απλή κάμερα MiniDV και μονταρισμένο σε κοινό υπολογιστή. Απέσπασε βραβείο καλύτερης ελληνικής ταινίας από το E.K.K. στο Ecofilms Festival 2008.

ελλάδα, 2008, 67min
κινηματογράφηση: Δημήτρης Σφυρής

Language: Greek / English

Subtitles: English / Greek


1)Η ταινία είναι σε ποιότητα DVD.



2)επισκεφτείτε την σελίδα των Cyclown Circus


Synopsis

They travel only by bicycle. They are talented musicians and acrobats. Though they could have made a brilliant career in show business, they preferred to travel from continent to continent, from country to country and from town to town giving open-air performances. On their way they draw others interested in living out the same experience. For the last six years they have traveled 40,000 kilometers, through 27 countries in four continents, on bikes as tall or taller than they are, and weigh sometimes twice as much. Over 125 people have traveled with them. Their bicycles are made by themselves from parts of discarded bicycles which they find on their way. They are the “CYCLOWN CIRCUS”. The film documents their passage through the city of Hania in Crete, following their performances in parks, squares and schools, discussing with them about their experiences, viewpoint and philosophy.




- "Η γενιά μας θα πρέπει να απολογηθεί όχι τόσο για τις πράξεις ορισμένων μοχθηρών ανθρώπων, όσο για την εκκωφαντική σιωπή των υπολοίπων"

Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΗΜΑΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΑΚΙ ΣΚΛΑΒΙΑ!


Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Η είδηση της κατάργησης της Υποχρεωτικής Στράτευσης στη Γερμανία χαροποίησε όχι μόνο την νεολαία της χώρας αλλά και το διεθνές αντιμιλιταριστικό και αντιπολεμικό κίνημα. Συνοδεύτηκε όμως από την απογοήτευση που γέννησε η πληροφορία ότι το γερμανικό κράτος θα ακολουθήσει την πεπατημένη, καθώς πρόκειται να αυξήσει τα μισθοφορικά του στρατεύματα. Βλέπεις, οι σύγχρονες ανάγκες των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων, των δογμάτων καταστολής των κοινωνικών εξεγέρσεων και της γενίκευσης του κοινωνικού πολέμου σε παγκόσμιο επίπεδο, που απαιτούν την τρομοκρατική-κατασταλτική δράση και των Ενόπλων Δυνάμεων κατά των εργαζομένων, των μεταναστών και των αγωνιστών που συλλήβδην κατονομάζονται και λασπολογούνται ως τρομοκράτες, έχουν ως προϋπόθεση την συγκρότηση Επαγγελματικών Στρατών, εθνικών και υπερεθνικών (ΝΑΤΟ, ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΣ).
Αξίζει όμως να παρουσιάσουμε τα παραδείγματα στρατών όπως του Γερμανικού-Τουρκικού-Ρωσικού-Ελληνικού, για να καταλάβουμε πλήρως ποιες ανάγκες εξυπηρετεί η στρατιωτική θητεία και τι κρύβεται πίσω από τα μεγάλα εθνικιστικά λόγια.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα «Τις πύλες των γερμανικών στρατοπέδων πέρασαν οι τελευταίοι Γερμανοί φαντάροι καθώς ο στρατός της χώρας ετοιμάζεται για την κατάργηση της υποχρεωτικής θητείας τον Ιούλιο, τη μεγαλύτερη αλλαγή στην πενηντάχρονη ιστορία του. Η κατάταξη της τελευταίας σειράς ξεκίνησε χθες, και συνολικά έχουν κληθεί να υπηρετήσουν 12.500 νεαροί Γερμανοί. Η θητεία των τελευταίων Γερμανών φαντάρων θα κρατήσει έξι μήνες. Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας προχωρά σε ευρεία αναδιάρθρωση των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, με κεντρικό άξονα μία πλήρως επαγγελματική Bundeswehr (Ομοσπονδιακός Στρατός). Το μέγεθος του γερμανικού στρατού θα είναι μεν μικρότερο με την κατάργηση της θητείας, με το υπουργείο να υπολογίζει σε 185.000 ένστολους αντί των σημερινών 250.000, αλλά ο στρατός της χώρας θα είναι πιο ευέλικτος και καλύτερα στελεχωμένος».
Καθώς οι ανάγκες του γερμανικού κατεστημένου, που ολοένα στέλνει ένοπλες δυνάμεις σε ιμπεριαλιστικές αποστολές, ικανοποιούνται καλύτερα από ένα μικρότερο, ευέλικτο, επαγγελματικό στρατό, αξίζει να δούμε από πού προήλθαν οι ισχυρότερες αντιδράσεις για την κατάργηση της υποχρεωτικής στράτευσης.
Οι πρώτοι που αντέδρασαν ήταν οι συντηρητικοί και η ακροδεξιά που είδαν ένα από τους «πύργους της εθνικοφροσύνης» τους να καταρρέει, θέτοντας υποκριτικά ζητήματα σχετικά με το Αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων! Αλήθεια, ποιος απειλεί τη Γερμανία; (όπως προπαγανδίζεται ο ρόλος του αστικού στρατού είναι Αμυντικός και επίσης εκτελεί χρέη θεματοφύλακα της δημοκρατίας, δηλαδή του αστικού κατεστημένου)
Τις διαφωνίες τους εξέφρασαν όμως και διάφοροι λειτουργοί του ευρύτερου συστήματος κοινωνικής πρόνοιας της χώρας. Γιατί υπήρξε αυτή η εξέλιξη;
Η ριζοσπαστική αριστερά στη Γερμανία, με σημαντική συνιστώσα της το φοιτητικό κίνημα, πρωταγωνίστησε τα προηγούμενα χρόνια σε σημαντικούς αγώνες που εναντιώθηκαν στις κυρίαρχες επιλογές του γερμανικού κράτους και του ΝΑΤΟ, αφού η χώρα βρισκόταν στην πρώτη γραμμή του Ψυχρού Πολέμου, απαιτήθηκε από αστικό κόσμο και τους Δυτικούς Συμμάχους ο μεταπολεμικός επανεξοπλισμός-επαναστρατιωτικοποίηση της, που βασίστηκε στο προηγούμενο ναζιστικό στρατιωτικό προσωπικό!
Η νεολαία όμως αυτή δεν ξέχασε τα ναζιστικά εγκλήματα, δεν αρνήθηκε να δει κατάματα τις θηριωδίες της Βέρμαχτ, που συχνά είχαν ως πρωταγωνιστές τους ίδιους τους γονείς της, που πλέον είχαν σημαντική κρατική θέση στη νέα Ομοσπονδιακή Δημοκρατία!
Από αυτή την σύγκρουση της γερμανικής κοινωνίας, από αυτή τη θαρραλέα στάση της νεολαίας ξεπηδά η άρνηση του γερμανικού στρατού και της Υποχρεωτικής Στράτευσης από τους νέους, με κατάληξη τον συμβιβασμό της επικράτησης του θεσμού της Εναλλακτικής Θητείας. Το γερμανικό κράτος επιτρέπει τη διαφοροποίηση και κερδίζει στρατιές χιλιάδων δωρεάν εργαζόμενων, συχνά νέων με ανώτερες σπουδές και σημαντικά επαγγελματικά εφόδια, που χρησιμοποιεί για να καλύψει κενά και θέσεις εργασίας στον Τομέα της Υγείας και των Κοινωνικών Υπηρεσιών.
Τώρα, μαζί με την υποχρεωτική στρατιωτική θητεία, καταργείται και η εναλλακτική θητεία, χάρη στην οποία γηροκομεία, νοσοκομεία και άλλες μονάδες.
Η Γερμανική κυβέρνηση θέλοντας να τετραγωνίσει τον κύκλο και να εκμεταλλευτεί ξανά εργασιακά τη νεολαία υπόσχεται «εθελοντική θητεία», διάρκειας μεταξύ 12 και 23 μηνών.
Έχοντας, αυτά κατά νου μπορούμε να δούμε και τις εξελίξεις στον ελληνικό στρατό. Ο Ελληνοτουρκικός ανταγωνισμός δεν αποτελεί μόνο την καλύτερη ευκαιρία για να πολλαπλασιάσουν τα κέρδη τους ξένες πολυεθνικές, Έλληνες έμποροι και βιομήχανοι του πολέμου, να εκτινάξουν τις μίζες τους ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ και Απόστρατοι, αλλά αποτελεί ένα τρομερό διαχρονικό ιδεολογικό όπλο που συμβάλλει καθοριστικά στην διατήρηση της Υποχρεωτικής Στράτευσης μέσω της προβολής των «εθνικών κινδύνων»!
Ο ρόλος της υποχρεωτικής θητείας είναι πολλαπλός: συντριβή του πνεύματος αμφισβήτησης της νεολαίας και εθνικιστική-ρατσιστική κατήχηση, δωρεάν εργασία συντήρησης και φύλαξης των μονάδων, μαζικό απόθεμα Αναλώσιμων της Πρώτης Γραμμής σε ενδεχόμενη στρατιωτική σύγκρουση.
Ο ρόλος της εναλλακτικής θητείας υπήρξε επουσιώδης στην Ελλάδα, ενώ η ανεργία και η εργασιακή ανασφάλεια στη δεκαετία του 90' ώθησε σε μαζική στρατολογία Επαγγελματιών Οπλιτών. Σήμερα που η αντεργατική πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ εκτοξεύει την ανεργία και τα αδιέξοδα των νέων, Βενιζέλος και Μπεγλίτης ετοιμάζονται να αντικαταστήσουν τους ακριβούς ΕΠ.ΟΠ. (συνολικό κόστος 1500 ευρώ) με τους φθηνότερους ΕΦΟΠ (450-600 ευρώ κόστος).
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης του απίστευτου εμπαιγμού και της ακραίας εργασιακής εκμετάλλευσης της νεολαίας που συντελείται στο όνομα της «εθνικής ενότητας» και της εκτέλεσης του «υπέρτατου αγαθού» θα θυμίσουμε το εξής:
Το 2003, στην Τσεχία που πλέον έχει καταργήσει την Υποχρεωτική Στράτευση, «40 Τσέχοι έφεδροι κατέθεσαν μήνυση ενάντια στο τσεχικό κράτος γιατί ο μισθός τους σαν στρατευμένοι ήταν μόλις το 1/10 του κατώτατου μισθού. Ο εκπρόσωπος τους Petra Mikese είπε ότι ο μισθός τους είναι από 500 έως 750 κορώνες και απαίτησε να εξισωθεί με το κατώτατο μισθό, δηλαδή 6200 κορώνες!
Στην Ελλάδα ο Μισθός του Φαντάρου είναι 8,5 ευρώ είτε ζούμε στην «Ισχυρή Ελλάδα της καπιταλιστικής ανάπτυξης και του Εκσυγχρονισμού» των Σημίτη-Γ.Παπανδρέου, είτε στην εποχή της «προβαλλόμενης απειλής Πτώχευσης» της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ των Γ.Παπανδρέου-Ευ.Βενιζέλου, προκαλώντας την Πτώχευση και τη Λεηλασία των εργατικών και νεολαιίστικων δικαιωμάτων.
Άλλο ένα παράδειγμα δυσβάστακτων βαρών στη νεολαία εξαιτίας της υποχρεωτικής στράτευσης αποτελεί ο Τουρκικός Στρατός.
Τα νούμερα σοκάρουν: 815 οικογένειες διαλύθηκαν τα τελευταία 10 χρόνια, όταν το παλικάρι τους επέστρεψε από την αγκαλιά της «μαμάς πατρίδας» μέσα σε ένα φέρετρο, τυλιγμένο με την τουρκική σημαία, έχοντας αυτοκτονήσει. Στοιχεία που αποκαλύπτουν μια απίστευτη ομοιότητα με αυτό που ζει, υφίστανται και τελικά τον οδηγεί στο απονενοημένο διάβημα και τον Έλληνα φαντάρο. Όμως η αναλογία του πληθυσμού ωθεί στο συμπέρασμα ότι ο ελληνικός στρατός είναι πιο δολοφονικός απέναντι στην νεολαία, αφού οι αυτοκτονίες είναι αναλογικά περισσότερες.
Οι αυτοκτονίες αποτελούν πτυχή των αιτιών που προκαλούν τόσες απώλειες ζωών νέων ανθρώπων στον στρατό. Σε αυτές πρέπει να προσθέσουμε τις συνεχείς απώλειες εξαιτίας της εντατικοποίησης και της σκληρής εκπαίδευσης, συχνά με πραγματικά πυρά, για να εξυπηρετηθεί το Αξιόμαχο. Τα θύματα από τον Ακήρυκτο Πόλεμο στο Αιγαίο και τους νεκρούς ενός σκληρού και άδικου πολέμου που διεξάγει ο τουρκικός στρατός και το αστικό κατεστημένο ενάντια στην Κουρδική μειονότητα της Νοτιοανατολικής Τουρκίας. Πόλεμος που χρησιμοποιείται ως δικαιολογία για την επιβολή του καταπιεστικού κεμαλικού-μουσουλμανικού αστικού καθεστώτος στον τουρκικό λαό.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Τaraf, δυο επιπλέον στρατιώτες βρέθηκαν νεκροί στα στρατόπεδα τους. Ο ένας στη Σπάρτη της δυτικής Τουρκίας όπου βρέθηκε νεκρός σε άδειο χώρο του στρατοπέδου. Ο άλλος στο στρατόπεδο του στη Σμύρνη όπου αυτοκτόνησε στην σκοπιά. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει το γεγονός ότι οι αυτοκτονίες σημειώνονται σε περιοχές που δεν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα, καθώς τα περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα των στρατιωτών παρουσιάζονται στις μονάδες της Νοτιοανατολικής Τουρκίας όπου οι μάχες με το PKK είναι καθημερινές. Μιλιταρισμός, εθνικιστική και ρατσιστική προπαγάνδα, ιεραρχία, πειθαρχία, καψόνια, βαναυσότητες και αυθαιρεσία τσακίζουν την προσωπικότητα, ωθούν στα ναρκωτικά και τον αλκοολισμό καθώς ο στρατιώτης αναζητά αποκούμπι. Συχνά, ανάλογα τις ευαισθησίες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε ανθρώπου, το όπλο οπλίζεται και στρέφεται ενάντια στον ίδιο τον εαυτό του.
Τέλος, ένα από τα πιο αποκρουστικά φαινόμενα καταπίεσης και εξολόθρευσης της νεολαίας αποτελεί ο ρωσικός στρατός. Το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Human Rights Watch), θεωρεί ότι οι Ρώσοι στρατευμένοι διαβιούν υπό άθλιες συνθήκες: το λιγοστό φαγητό που παρέχεται στους Ρώσους στρατιωτικούς είναι συνήθως απαίσιο, γεμάτο μικρόβια και ακαθαρσίες.
Οι στρατιώτες είναι πεινασμένοι και ταλαιπωρημένοι, σε ένα στρατό που κυριαρχεί η διαφθορά και βαρβαρότητα. Σύμφωνα με τη δολοφονημένη δημοσιογράφο Άννα Πολιτκόφσκαγια πολλοί γονείς εξαγοράζουν τη θητεία για να σώσουν τα παιδιά τους που συχνά δολοφονούνται από φίλια πυρά, βασανίζονται μέχρι θανάτου από εκπαιδευτές και παλιούς φαντάρους. Κάθε χρόνο, υπολογίζονται σε περισσότεροι από 500 οι Ρώσοι φαντάροι επιστρέφουν σε φέρετρα εξαιτίας αυτών των απάνθρωπων πρακτικών. Τέλος, τα τρομερά εγκλήματα του ρωσικού στρατού στην Τσετσενία (απαγωγές, δολοφονίες αμάχων, βιασμοί, αποκρουστικά βασανιστήρια κλπ) οδήγησαν πολλούς σε ψυχιατρικά ιδρύματα, τους έσπρωξαν στα ναρκωτικά και τον αλκοολισμό, ενώ οι αυτοκτονίες είναι σύνηθες φαινόμενο.
Πάνω από μισό εκατομμύριο νέοι κατατάσσονται κάθε χρόνο στον ρωσικό στρατό που μαστίζεται από την αυθαιρεσία αξιωματικών, διοικητών και επιτελών. Το νέο σκάνδαλο με τις άχρηστες στολές μας θυμίζει τη μαζική επιδημία μεταξύ των νεοσυλλέκτων στο Μαγκαντάν, όπου 80 στρατιώτες κατέληξαν στο νοσοκομείο με πνευμονία και ένας έχασε την ζωή του. Αποτέλεσμα μιας πορείας θανάτου από το στρατιωτικό αεροδρόμιο Τσκαλόφσκι, κοντά στη Μόσχα έως το Καμστάκτ, όπου φαντάροι που φορούσαν καλοκαιρινές στολές μεταφέρονταν με στρατιωτικά αεροσκάφη στα οποία η θερμοκρασία ήταν 30 βαθμούς υπό το μηδέν, έμειναν στην αναφορά που έγινε στο Νοβοσιμπίρσκ για δύο ώρες με θερμοκρασία 19 υπό το μηδέν, τους πέταξαν σε μια αποθήκη να κοιμηθούν στο γυμνό πάτωμα, χωρίς να τους προσφέρουν φαγητό.
Ποια ήταν η ιατρική φροντίδα που τους δόθηκε από τον στρατό όταν μαζικά ασθένησαν; Οι στρατιωτικοί γιατροί είχαν μόνο αντιβιοτικά που είχαν λήξει πριν από 10 χρόνια!
Τέλος, ο στρατός του Πούτιν κάνει και δουλεμπόριο στρατιωτών. Γνωστή η υπόθεση στην περιοχή Τούλα. Στο χωριό Ζαότσκι, ο διοικητής δάνειζε τους φαντάρους σε μια τοπική εταιρεία. Οι στρατιώτες Μπαρμπα Θωμάδες ζούσαν σε οίκημα χωρίς τζάμια στην άκρη του χωριού, υποχρεώνονταν να εργάζονται για τοπικούς άρχοντες και επιχειρηματίες και την αμοιβή τους εισέπραττε ο διοικητής τους, αξιωματικός των Διαστημικών Δυνάμεων.
Φυσικά δεν υπήρξε αντίδραση του Προέδρου Πούτιν και της ηγεσίας του στρατού.
Καταλαβαίνουμε επομένως γιατί για τον Βενιζέλο, Μεϊμαράκη, Καρατζαφέρη και τους ομολόγους τους ξένους αστούς πολιτικούς είναι τόσο ενοχλητική η απαίτηση για Κοινωνικό Έλεγχο στις Ένοπλες Δυνάμεις και για Ελεύθερο Συνδικαλισμό των Φαντάρων.
Κεντρικό Ζήτημα αντιπαράθεσης της νεολαίας με τον Κοινωνικό Μεσαίωνα που επιβάλλει η αντεργατική πολιτική της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και το Μνημόνιο είναι η πάλη για την Κατάργηση της Υποχρεωτικής Στράτευσης και του Επαγγελματικού Στρατού, ο σεβασμός των δικαιωμάτων του Φαντάρου-Πολίτη με Στολή, η άμεση λήψη μέτρων για την οικονομική του ανακούφιση από το κόστος της Θητείας και η Μείωση αυτή στο Εξάμηνο, το Μπλοκάρισμα των Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και η έξοδος της χώρας από ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ-Ε.Ε.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 diktiospartakos.blogspot.com



Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΕΚΘΕΣΗ 9ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ…

Η πολιορκία και ο πόλεμος στα οδοφράγματα της Κερατέας συνεχίζεται…


Το Σάββατο 11/12 οι κατασταλτικές δυνάμεις των ΜΑΤ παρατάχθηκαν σαν στρατός κατοχής μαζί με τις μπουλντόζες εκσκάφης των μεγαλοεργολάβων, στο χώρο του Οβριοκάστρου της Κερατέας. Σκοπός τους η προστασία της εργολαβίας η οποία θα ξεκινούσε τις εργασίες κατασκευής ΧΥΤA στην περιοχή. Σύμφωνα με τους κατοίκους ο χώρος δεν έχει απαλλοτριωθεί, ενώ είναι κηρυγμένος αρχαιολογικός και ιστορικός τόπος. Παρόλα αυτά το υπουργείο δημοσίων έργων και "περιβάλλοντος" επιταγχύνει τις διαδικασίες δημιουργίας ενός ακόμη τεράστιου "πράσινου" σκουπιδότοπου για να μην χάσει τις χρονικές ρήτρες των ευρωπαϊκών του συμβάσεων για την απόθεση και διαχείριση των σκουπιδιών, παρόλο που σε 3 χρόνια είναι υποχρεωμένοι να σταματήσουν τη λειτουργία του.


από : athens.indymedia.org
Επειδή...το Κράτος δεν μπορεί παρά να σκοτώνει τους αντιστεκόμενους όλων των ηλικιών
Επειδή...οι μπάτσοι ποτέ δεν ήταν και ποτέ δεν θα είναι κάτι άλλο από γουρούνια και δολοφόνοι
Επειδή...οι δικαστές πάντα θα φιλάνε τις κατουρημένες ποδιές των καθαρμάτων που τους χορήγησαν πανεπιστήμιο και καριέρα
Επειδή...Ζωή δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά συνεχή σύγκρουση με τις δυνάμεις που παράγουν θάνατο σε όλες τις μορφές του
Επειδή...το όνειρο των ανθρώπων το αποτελούν οι έμποροι,οι κομματάρχες,οι βιαστές,οι δημαγωγοί,οι ψηφοφόροι και οι καταναλωτές
Επειδή...δεν έχει νόημα η <<φαντασία>> που φιλοδοξεί να πάει στην εξουσία
...γι΄αυτό είμαστε υπερήφανοι που είμαστε...
******************(Α)ΝΑΡΧΙΚΟΙ******************

Άρης Βελουχιώτης

Άρης Βελουχιώτης

Che Guevara

Subcomandante MARCOS

Pancho Villa.

Emiliano Zapata

ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ

(ΟΔΟΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ)

1. ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ – Ο ΠΑΛΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΤΗΣ ΠΛΗΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

2. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΠΕΚΔΥΟΜΕΘΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΑΣ ΔΕΡΜΑ – ΟΛΟΓΥΜΝΟΙ ΚΙ ΩΡΑΙΟΙ ΩΣ ΟΝΕΙΡΑ ΕΑΡΙΝΑ, ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ AYTO ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ

3. ΚΥΟΦΟΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ – ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ

4. ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΠΟΜΦΟΛΥΓΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΜΑΣ – ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΙΚΗΣΟΥΜΕ

5. ΠΥΡΠΟΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ “ΠΑΡΕΛΘΟΝ” ΚΑΙ “ΜΕΛΛΟΝ” – ΔΕΝ ΜΑ΄Σ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ “ΤΩΡΑ”

6. ΛΕΞΕΙΣ-ΜΟΛΟΤΩΦ ΣΚΑΝΕ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΠΥΡΠΟΛΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΛΕΚΤΑ ΑΠ’ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ

7. ΘΡΥΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ – ΚΑΙΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ

8. ΟΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΚΛΑΔΙΑ –ΔΕΣΤΕ! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝΟΥΝ ΣΧΟΙΝΙΑ – ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΝΙΑ – ΓΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΡΕΜΟΥΝ ΕΝΑΝ ΧΟΝΤΡΟ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ

9. ΠΩ΄Σ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΘΩΩΤΗΤΑ; – Η ΑΘΩΩΤΗΤΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΣΕ ΑΧΡΗΣΤΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

10. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΕΤΡΑ – Η ΤΑΞΗ, ΤΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΟΥΣ

11. ΔΕΣΤΕ! – ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΦΛΟΓΕΣ! ΨΗΛΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ

12. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ

13. Η “ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ” ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΠΡΟΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ – ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΧΙΖΕΙ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΤΟΥ – ΤΑ ΣΤΗΘΗ ΤΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΟΥΝ – ΣΤΗ ΘΕΑ ΤΟΥ ΑΙΔΟΙΟΥ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΥΠΟΧΩΡΟΥΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΕΣ

14. ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΟΥΣ: ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ – ΑΦΗΣΤΕ ΚΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ, ΝΑ ’ΡΘΟΥΝ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΝΑ ΦΩΛΙΑΣΟΥΝ. ΝΑ ’ΡΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΝΟΙΞΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ!

15. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ – ΤΩΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ – ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΜΑΣ

16. ΜΕ ΒΟΓΓΗΤΑ, ΣΚΟΤΑΔΙΑ, ΔΑΚΡΥΑ, ΚΡΟΤΟΥΣ, ΚΡΑΥΓΕΣ, ΛΑΜΨΕΙΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Θ’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΥΦΕΡΟ, “Σ’ ΑΓΑΠΩ”

17. ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΛΙΑΧΤΩΝ ΜΑΣ, Ο ΑΝΕΜΟΣ ΡΑΒΕΙ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ

18. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ – ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ – ΓΙΑΤΙ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΤΕ, ΑΥΤΟ ΑΝΑΠΟΤΡΕΠΤΑ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ

19. ΦΟΒΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ΄ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΤΕ – ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΟΥΣΙΟ ΟΝΕΙΡΟ – ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙΤΕ ΣΑΝ ΠΡΩΙΝΗ ΟΜΙΧΛΗ – Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΚΟΜΑ

20. ΘΑ ’ΡΘΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΤΙ ΜΑ΄Σ ΧΡΗΣΙΜΕΥΑΝ

21. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΑΞ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ: Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ – ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ) – Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΑΣ – ΛΕΗΛΑΤΕΙ ΤΗ ΖΩΗ

22. ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ, ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ! ΕΜΦΑΝΙΣΤΕ ΚΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ

23. ΖΩ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΩ ΚΟΣΜΟΥΣ – Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Ή ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΤΙΚΗ, Ή ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ

24. ΔΕΣΤΕ! ΜΕΣΑ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΟΥΣ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΥΡΠΟΛΗΜΕΝΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, Η ΣΕΛΗΝΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΑΤΑΡΑΧΗ – ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΤΕ! ΜΕΣΑ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ, ΜΙΑ ΑΠΟΚΟΣΜΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ

25. ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΕΝΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΙΑΣ, ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ ΑΠ’ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ – ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΧΤΗΚΑ ΟΡΘΙΟΣ

26. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΧΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ – ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΖΕΙ


ο αγώνας ενάντια στην λήθη είναι αγώνας ενάντια στην εξουσία (Α)

ο αγώνας ενάντια στην λήθη είναι αγώνας ενάντια στην εξουσία (Α)

"ΦΑΝΤΑΖΕΤΕ ΩΡΑΙΟΙ ΠΝΙΓΜΕΝΟΙ ΜΕΣ ΣΤΑ ΧΡΕΗ... ...ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ"

"ΦΑΝΤΑΖΕΤΕ ΩΡΑΙΟΙ ΠΝΙΓΜΕΝΟΙ ΜΕΣ ΣΤΑ ΧΡΕΗ... ...ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ"

Θα ΜΑΣ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΜΟΝΟ η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ! ! !